Oferte la Târgul de Turism al României – ediția online

oferte la târgul de turism al româniei – ediția online Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României a avut loc în perioada 18-21 februarie și a fost una deosebită.

Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României a avut loc în perioada 18-21 februarie și a fost una deosebită. S-a organizat exclusive online, mediu în care expozanții au venit cu oferte de vacanțe în cele mai atractive destinații naționale. De asemenea, prețul serviciilor pentru cazare și transport a putut fi comparat direct în platformă, de unde n-au lipsit nici ofertele pentru gadget-uri și accesorii de vacanță.

 

Delia Boțan, director marketing Romexpo, despre succesul primei ediții virtuale a târgului de turism: „Dorința imensă a românilor de a explora lumea s-a văzut și la Târgul de Turism al României, varianta virtuală. Zece mii de persoane s-au înregistrat la această ediție și au făcut aproximativ 32 de mii de vizite în platformă, în cele patru zile de târg. Oferta expozanților a fost extrem de generoasă pentru vizitatorii platformei noastre. În ansamblu, au fost promovate și cele mai frumoase zone turistice din România la această ediție virtuală, ca de obicei, reprezentate de consilii județene și de primării. Practic, vizitatorii noștri au avut parte, spunem noi, de cea mai mare experiență digitală din domeniul turismului și au putut să-și achiziționeze vacanța mult dorită doar cu câteva click-uri și din confortul casei.”

 

Unul dintre expozanți, platforma descoperimromania.ro, a prezentat cele mai frumoase și atractive destinații. Aflăm de la Alina Roșoiu, manager de proiect, despre zonele de interes ale vizitatorilor virtuali: 

Turiștii sunt interesați de România, de tradiții, de unități de cazare aparte, cu puține camere. Anul acesta interesul turiștilor pentru unități hoteliere a scăzut. Se caută pensiuni și agropensiuni micuțe. Avem un interes deosebit pentru Delta Dunării, pentru litoralul românesc al Mării Negre, pentru Maramureș și, nu în ultimul rând, pentru Bucovina. Avem oferte foarte bune pentru turiști. De exemplu, pachetele pentru sărbătorile de Paște pornesc de la 200 de euro pentru un sejur în Delta Dunării sau de la 150 de euro în Cazanele Dunării.  Chiar dacă ne sperie această pandemie, trebuie să știm că România este o destinație sigură. Facem tot ceea ce putem pentru siguranța oaspeților noștri. Vă așteptăm respectând toate normele privind siguranța sanitară. Suntem în mijlocul naturii, astfel încât riscurile sunt minime. Unitățile de cazare respectă normele de protecție sanitară, deci puteți vizita România fără nicio grijă.”

 

Maramureșul a fost, evident, una dintre cele mai căutate destinații. Laura Danci, șef de serviciu Relații Publice, la Consiliul Județean Maramureș: 

„Standul Maramureșului, din păcate, anul acesta nu a putut fi la fel de animat ca în anii trecuți din cauza situației create de pandemie. Deși am fost prezenți doar într-o platformă online, am avut câteva oferte și am venit cu un site nou: Visit Maramureș. Oferta pe care am prezentat-o la Târgul de Turism se numește „12 motive să vizitezi Maramureșul”, iar în noul nostru site, Visit Maramureș, am încercat să prezentăm cam tot ceea ce ar putea avea Maramureșul de oferit turiștilor: de la gastronomie, meșteri populari, rute culturale turistice, peisaje. Anii trecuți am lansat și o aplicație pentru dispozitive mobile, Visit Maramureș, unde se găsesc și toate centrele de informare turistică, pensiunile. Însă ne-am gândit că site-ul va fi mult mai ușor de accesat de toată lumea. Participând la târg, am primit un feedback destul de bun. Am avut foarte mulți vizitatori, chiar și online. Sute de vizitatori ne-au întrebat ce au putea vizita în Maramureș și uimirea noastră a fost că site-ul a avut în trei zile 2047 de vizualizări.”

 

Camen Păun, șefa biroului de Marketing și Relații Publice a Muzeului Olteniei, din Craiova, ne invită într-un periplu cultural în sudul României, în județul Dolj: 

„A fost onorant pentru noi, ca instituție culturală, să primim această invitație din partea Târgului de Turism al României, ediția virtuală, 2021. Produsele noastre au răspuns cerințelor publicului din ce în ce mai evident orientat spre consumul digital: informație, educație, divertisment. Oferta noastră s-a axat exact pe aceste trei componente. Am plecat de la ideea că raza de acțiune a unui muzeu și a produselor sale culturale trebuie să se extindă dincolo de structura fizică. Astfel, am creat produse culturale care să atragă publicul mai ales prin impactul vizual și apoi prin informația oferită.”

 

Muzeul Olteniei este o instituție cu peste 105 ani vechime, un reper cultural pentru zona Olteniei, de importanță regională, continuă Camen Păun: 

„Acesta gestionează un patrimoniu impresionant, dintre care 570 de obiecte sunt incluse în categoria tezaur. Ne desfășurăm activitatea în patru imobile, chiar în centrul Craiovei, și așteptăm în permanență publicul în cele 12 expoziții permanente de bază, ale celor trei secții ale noastre. Avem, de asemenea și trei spații interactive și două săli moderne de conferință. Iată așadar un potențial imens pe care sectorul cultural din Oltenia, din Craiova, îl oferă publicului. În ultima perioadă, am promovat și programe de educație. Am digitalizat foarte mult conținutul expozițiilor. Grație administrației locale, în județul Dolj, există din 2016 un traseu cultural-turistic, intitulat „Istorie și tradiție doljeană”care are cinci obiective majore: Casa Băniei, secția de istorie și de arheologie și două cule, din comuna Brabova. Numai pentru renovarea celor două cule s-a investit peste un milion de euro.”

 

Ajungem acum în Transilvania și vorbim cu Sturza Ileana, de la Centrul de informare și promovare turistică Zlatna: 

„Standul nostru virtual de informare și promovare turistică a cuprins unitățile de cazare din zonă, obiectivele turistice naturale, cele antropice, tradițiile specifice zonei și traseele turistice. Pentru iubitorii de natură, avem trasee turistice de două-trei ore, dar și trasee de 13-14 ore sau pentru mai multe zile. Aș vrea să amintesc și obiectivele naturale: calcarele de la Valea Mică, Cheile Feneșului, Piatra Bulbuci. Pentru cei care cochetează cu alpinismul și escalada sportivă, Cheile Feneșului și Piatra Bulbuci sunt ideale. Am primit propuneri de colaborări cu agenții de turism, cu alți operatori din domeniul turismului și cred că ne-am făcut mai cunoscuți decât eram înainte. Deduc asta din numărul mare de vizitatori.”

 

Accesul la Târgul de Turism al României, ediția virtuală, a fost gratuit. Standurile virtuale au putut fi vizitate de oriunde, iar ofertele speciale au putut fi găsite rapid, datorită sistemului inteligent de filtre de căutare.


www.rri.ro
Publicat: 2021-02-25 11:25:00
Vizualizari: 575
TiparesteTipareste