Promovarea și marketingul produselor agroalimentare

promovarea și marketingul produselor agroalimentare În urma implementării programelor puse la dispoziție de UE de țări care au reușit să adopte o legislație favorabilă producătorilor lor...

În urma implementării programelor puse la dispoziție de UE de țări care au reușit să adopte o legislație favorabilă producătorilor lor, prin care distribuția, marketingul și promovarea la export sau pentru comerțul intracomunitar al produselor este susținută financiar din bugetul european și național, alimentele ajung la raft la prețuri foarte mici. Astfel, prețurile pot fi considerate ,,de dumping" de țările unde produsele ajung la comercializare, în realitate acestea fiind prețuri corecte ca rezultat al aplicării corecte a regulamentelor europene.


(Ștefan Pădure, președinte - Asociația pentru promovarea alimentului românesc, Paula Vas, producător)

RadioRomaniaInternational · Vorbind despre Europa 26.02.2021

www.rri.ro
Publicat: 2021-02-26 09:52:00
Vizualizari: 1032
TiparesteTipareste