Radio România Actualităţi, lider la categoria market share în mediul urban şi în Bucureşti
Radio România Actualități ocupă din nou prima poziție în mediul urban (12,1%) şi în București (13,1%), în ierarhia market share.

Radio România, 08.09.2025, 15:43
Cu aproximativ un sfert din timpul de ascultare (23,3%), la nivel naţional, posturile grupului media Radio România au cea mai mare cotă de piaţă, potrivit celui mai recent studiu publicat de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) – valul de vară 2025.
În mediul urban, Radio România înregistrează 20,5% din timpul total de ascultare, la diferenţă de doar 0,1 procente de primul clasat.
În mediul rural, Radio România se află pe prima poziție, cu o cotă de piață de 27,2%.
Radio România le mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!
Valul de vară al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 28 aprilie – 17 august 2025 de către Mercury Research și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie – IRES.
În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban, rural şi în municipiul Bucureşti, pe un eșantion de 10.275 de persoane.
Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).